Placeholder Image

Strategiene som får gründerdrømmen igjennom
vanskelige tider og motgang

Få flere salg og tjen mer så businessen din overlever

Mange businesser vil bli lagt ned i løpet av det neste året. Vil du at din gründerdrøm skal overleve? Da må du ta businessen din seriøst og gjøre det du kan for å øke inntekten og få businessen igjennom motgangen. Undervisningen og ressursene i Businesstrategi vil hjelpe deg med det.

JA, TAKK!
Placeholder Image

Strategiene som får gründerdrømmen igjennom
vanskelige tider og motgang

Få flere salg og tjen
mer så businessen din overlever

Mange businesser vil bli lagt ned i løpet av det neste året. Vil du at din gründerdrøm skal overleve? Da må du ta businessen din seriøst og gjøre det du kan for å øke inntekten og få businessen igjennom motgangen.

Undervisningen og ressursene i Businesstrategi vil hjelpe deg med det.

JA, TAKK!
Placeholder Image

Sørg for at gründerdrømmen din
lever i beste velgående, også om ett år eller to

Businessen går dårligere. Folk melder seg ut av portalen din fordi de må spare penger. Du har færre innmeldinger og selger færre kurs. Dyre produkter som VIP-dag, Mastermind og signaturkurs selger nesten ikke i det hele tatt.

Inntekten synker, og du er bekymret. Går det an å drive business?

Din største frykt er at du må legge ned og ta en vanlig jobb igjen, og gi opp drømmen om gründerlivet.

Du vet ikke hva du må gjøre for å komme deg igjennom denne vanskelige perioden. Du er usikker og bekymret. Hvordan skal du klare å snu dette? Hvordan kan du øke inntekten i stedet for at den synker, og fortsette å bygge businessen din?

Du kan få businessen igjennom dette

Det er vanskeligere tider nå. Verden er ikke den samme i dag som den var i fjor. Det har skjedd store endringer både i verden, i onlinebusinessverden og i økonomien til din kunde.​​​​​​​​ 

Men, det betyr ikke at alt er fucked og at du bare kan legge ned. Du kan komme deg igjennom dette med businessen i behold.

Men du må være smart. Og du må ta i bruk de ressursene du kan.

Når ting blir vanskelige kan du ikke bare kaste hendene i været og gi opp. Du må satse. Du må jobbe. Gi jernet.

Du må være villig til å teste nye ting, og se på hvilke alternativer du har. Du må evaluere det du gjør, og se hva som fortsatt fungerer og hva som ikke lengre fungerer.

Det som fungerte i fjor, fungerer ikke nødvendigvis i år.

Du er nødt til å ta innover deg at verden og businessen er i endring. Du må GJØRE og tilpasse din business, slik at den blir solid og levedyktig gjennom det media kaller "den perfekte stormen" økonomisk.​​​​​​​​

Du må investere i ressurser som hjelper businessen din, sånn som Businesstrategi.

Og du er nødt til å prioritere å jobbe med den.

Det er nå vi får se hvem som vil det nok. Som har mindsettet til å jobbe seg igjennom det. Hvem som holder ut, og står igjen som vinnere på andre siden av krisen.

Blir det deg og din gründerdrøm?

Du må tørre å investere i fremtiden til businessen din 

Jeg forstår at ditt første instinkt er å kutte alle utgifter og spare så mye du kan der du kan. Og det er absolutt lurt å være bevisst på hva du bruker penger på.

Men du må være smart, om du vil at gründerdrømmen din skal overleve.

Du må ikke droppe utgifter du trenger for å få businessen igjennom dette. Ressurser som Businesstrategi.

Du kan spare deg til fant ved å ikke tørre å investere i ressurser du trenger for å utvikle businessen videre.

Hvis du vil at businessen din skal overleve, må du prioritere den. Både tidsmessig og økonomisk.

Kutt i private utgifter, sånn at du fortsatt kan investere i businessen din. Tenk lengre enn i morgen.

Og husk at å investere penger i undervisning som bidrar til å bygge businessen vil gi deg mer inntekt på sikt, og den nødvendige hjelpen og guiden du trenger for å prøve og feile deg framover det neste året eller to.

Fordi denne krisen går dessverre ikke over med det første.

Hvis du tar businessen din seriøst og vil gjøre det du kan for å øke inntekten og komme deg igjennom denne perioden, finner du undervisning og ressurser som hjelper deg med det i Businesstrategi.

Placeholder Image
Placeholder Image

Jeg har også måtte ta vanskelige valg og tørre å investere

 

Det er ingen som er immune mot det som foregår i verden akkurat nå. Jeg merker også krisen.

Og jeg skal ikke legge skjul på at jeg også kjenner på bekymring og frykt for fremtiden.

Men jeg skal komme meg igjennom dette. Businessen min skal ikke bare overleve, den skal vokse. Jeg skal stå igjen på andre siden og fortsatt ha en solid og levedyktig business. Det vet jeg.

Og derfor gjør jeg alt jeg kan for at det skal skje.

Jeg jobber enda mer med grunnlaget i businessen. Fokuserer på basics, som målgruppe og e-postliste. Lager nye produkter og tjenester, sånn at det er flere som finner noe de trenger.

Og jeg investerer. Det er derfor jeg valgte å fornye et medlemskap som koster meg 12.000 kroner i året, for eksempel. Det er mye penger. Men det er nødvendig, fordi det hjelper til å ta meg og businessen min videre.

Jeg gjør det som trengs for at businessen min skal komme seg igjennom dette.

Og det må du også.

Det er derfor du trenger Businesstrategi...

 

Du trenger strategiene og ressursene du får i Businesstrategi. Også i en vanskelig tid.

Kanskje særlig i en vanskelig tid.

 De vil hjelpe deg til å få en mer solid business. Til å tjene mer. Og til å vokse. Til å videreutvikle og skalere.

 Til å overleve.

JEG VIL INVESTERE I BUSINESSEN

Alt starter med å jobbe mer strategisk

Du har bare 24 timer i døgnet, uansett hva du gjør. Det kan du ikke endre.

Men det du kan endre, er hvor mye du får ut av de timene du bruker på på å jobbe med businessen.

Du kan jobbe 50 timer i uken, og fortsatt stå på stedet hvil. Fortsatt se at inntekten synker, og kjenne panikken stige.

Eller du kan jobbe 30 timer i uken og se at de tingene du gjør faktisk fungerer. De bygger e-postlisten din. Gir flere salg. Gjør kundene mer fornøyde, som igjen gjør at de kommer tilbake og kjøper mer.

Du kan føle deg litt mer avslappet og tryggere, fordi du får tilbake troen på at businessen din faktisk kommer til å overleve dette.

Når ting er tøffe, lønner det seg som oftest å gå back to basics. Jobbe med målgruppe. Jobbe med e-postliste. Bygge videre på grunnlaget og gjøre det enda mer solid. 

Uansett om du nettopp har startet, eller om du har drevet i 10 år.

I Businesstrategi får du ressurser og undervisning som viser deg hvordan du gjør det.

 

Lene Gunvaldsen

Dette sier andre medlemmer

Tove Cecilie Fasting, gründer

Etter at jeg ble med i Businesstrategi, måler jeg framgang i businessen uke for uke. Jeg har lært å jobbe strategisk med slikt som faktisk virker, i stedet for å kaste bort tiden på jobbing som ikke tar businessen dit jeg ønsker.

Å drive egen virksomhet kan være ensomt, men som medlem av Businesstrategi har du alltid noen du kan diskutere med, noen som vet hva du går gjennom og som kan gi deg støtte og konkrete tips og råd. Du står aldri fast.

Noen verktøy er helt essensielle for at du overhodet skal kunne bygge en levedyktig virksomhet, og for meg er tilgang til Lenes fagkunnskap og nettverket i Businesstrategi like nødvendig som PC og telefon for å kunne lykkes.

 

Renate Olsen, creativeart.no

Jeg er veldig glad for å være en del av et fellesskap rundt business. Det kan være ganske ensomt å være gründer, og det hjelper å ha et fellesskap å kunne spørre om råd fra.

Det er verdifullt å fylle på med ny kunnskap, og lære nye ting. Få litt drahjelp på hva det er lurt å fokusere på, og få inn litt innspill på hvordan det er lurt å fokusere tiden sin.

Businesstrategi er helt supert med fokus på både treninger og ikke minst arbeidsbøker som hjelper til med å implementere. Det er ofte noe jeg har savnet i andre communities.

Føl deg tryggere og bedre rustet til å takle motgang og utfordringer

  • Du føler deg tryggere fordi du vet at du har en gjeng gründere du kan be om innspill og tilbakemelding fra, og som er i samme båt som deg og kan dele tanker og erfaringer.
  • Du føler deg mer motivert og klar til å gyve løs fordi du har over 3 år med undervisning som venter, med strategier innenfor alt fra økonomi og sosiale medier til e-postliste og kundebehandling.
  • Du føler deg optimistisk fordi du ser at det er hundrevis av strategier og ting du ikke har gjort eller forsøkt, som du kan teste i businessen din.
 
JEG ER KLAR!
Placeholder Image

Se for deg...

  • Personlig feedback på dine utfordringer, ideer og produkter fra både meg og de andre gründerne i communitiet.
  • Klare, tydelige og konkrete steg du kan ta for å forbedre produktene og tjenestene dine, måten du snakker om dem på, hvordan du behandler kunder og hvordan du kan selge mer.
  • Et sted du alltid kan gå hvor noen forstår hva du går igjennom akkurat nå og hvor utfordrende det er å være gründer.

 

 

Placeholder Image

Dette får du hver måned

 

#1- Minitrening: Video på maks 15 minutter

Hver måned får du en video på maks 15 minutter, fullpakket med konkrete strategier og råd. Du skal ikke kaste bort tiden på ting som ikke er relevant, men jobbe med det som faktisk bygger businessen din.

#2- Ressurs: Arbeidsbok, guidebok eller liknende

Du kan ikke bare lære, du må gjøre for å få fremgang. Derfor får du hver måned en ressurs som hjelper deg til å gjøre og innføre det vi jobber med. Det kan være en mal, arbeidsbok, sjekkliste, Excel-ark eller noe annet.

#3- Live Q&A med meg

Du kan få tilbakemelding på dine planer og det du jobber med, og stille meg spørsmål direkte på livesending hver måned. Alle livesendingene blir lagret, du får også tilgang tidligere sendinger.

#4- I dybden: Guidebok, video, livesending etc

Du går dypere inn i månedens tema for å jobbe grundigere med akkurat de tingene som vil gi deg enda større resultater. Innhold vil variere, alt fra ekstra livesending eller minitrening, til feedback på innhold og intervjuer med eksperter.

Resultatet? 

Du slipper å famle rundt i blinde etter ting du kan gjøre eller teste i businessen for å holde inntekten oppe eller øke den.


Du har tilgang til en stor samling strategier som virker, og som vil hjelpe deg til å pleie kundene bedre, få flere salg og få bedre struktur og system i det du gjør.

Resultatet? 

Du slipper å famle rundt i blinde etter ting du kan gjøre eller teste i businessen for å holde inntekten oppe eller øke den.


Du har tilgang til en stor samling strategier som virker, og som vil hjelpe deg til å pleie kundene bedre, få flere salg og få bedre struktur og system i det du gjør.

Passer Businesstrategi for deg?

Det er perfekt hvis:

  • Du liker undervisning som går rett på sak og ikke kaster bort tiden din
  • Du ønsker å få mest mulig ut av det du gjør, sånn at det virker bedre og har mer effekt
  • Du vil ha strategier som faktisk virker, ikke bare tips om ting andre har hørt noen snakke om
  • Du føler deg litt ensom i gründerlivet og vil omgi deg med andre som forstår, støtter og heier
  • Du vil ha mine tips og innspill på din business og dine strategier

Det passer ikke hvis:

  • Du foretrekker å bare snakke om ting fremfor å faktisk gjøre noe med det
  • Du ikke er villig til å prioritere å jobbe med innholdet og businessen din
  • Du ikke tør å investere i deg selv og businessen din, selv om det er vanskeligere tider
  • Du ikke tåler å få konstruktive men ekte tilbakemeldinger og råd
  • Du finner på unnskyldninger for hvorfor ting ikke fungerer eller du ikke kan prioritere businessen din
 
JEG ER KLAR

Dette sier andre medlemmer

Marianne Sneltvedt, virtuell assistent

Businesstrategi og innholdet i det fine biblioteket har vært til stor hjelp og inspirasjon for å skape strategi og system. Nå som det er litt vanskelige tider for hele markedet er det fint å slippe å sitte og fikle alene med prøving og feiling.

Å bli medlem i Businesstrategi er noe av det lureste jeg har gjort! Jeg gleder meg til fortsettelsen!

Charlotte Mjelde, psykolog

Businesstrategi har gjort det mulig for meg å leve av hobbyen min. Nå tjener jeg faktisk penger på det jeg elsker å drive med - det er helt fantastisk! Lenes arbeidsbøker og kompetanse har hjulpet meg å sette drømmen min i system. Jeg har nå den strukturen jeg trenger for å drive en solid business som gir masse verdi til kundene mine. 

Communitiet i Businesstrategi er også viktig for meg - det er gull å sparre og drøfte med andre gründere, og støtten under en lansering er helt uvurderlig!

Temaer de neste 3 månedene

 

 

Inntektsboost

Desember

I desember er temaet Inntektsboost på 14 dager. Du får blant annet minitreningen: "7 ting du kan gjøre for å tjene mer penger de neste 2 ukene", og måneden handler om hvordan vi kan kaste oss rundt og få en boost i inntekt.

Fordi vi har alle perioder i businessen vår der vi trenger et raskt påfyll av penger. Innholdet i desember viser deg hvordan du kan få til dette på relativt kort tid dersom du implementerer noen av strategiene vi går gjennom.

Malbruk

Januar

Det finnes mange måter å jobbe mer effektivt på, og en av tingene som kan ha stor effekt i businessen din er å ta i bruk maler både for tekst, design og andre ting. 

Vi skal se på hvorfor du bør bruke maler i businessen og forskjellige typer maler du kan ha, og du får 5 eksempler på maler jeg bruker i min business. Du får også noen maltekster du kan ta i bruk i din business.

Funnels

Februar

En viktig del av å bygge en strategisk og smart business, er å sørge for at alle produkter og tjenester henger sammen, bygger på hverandre og selger hverandre. Og for å klare det, trenger du funnels. Salgstrakter.

Men hvilke typer funnels finnes det, og hvordan kan du bruke dem strategisk i din business? Og hvordan ser egentlig en funnel ut, hva er stegene og hvordan setter du den opp?

Det får du vite alt du trenger om i februar, når Hege Christine Brunsvik er gjesteekspert i Businesstrategi.

 

 
JEG VIL HA DETTE!
Placeholder Image

Noe av innholdet som venter på deg

Målgruppe

Målgruppe er noe av det viktigste du kan jobbe med, og det legger grunnlaget for alt du gjør i businessen. Det påvirker alt ifra hvilke produkter du lager og selger, til hvilke ord du bruker og hva du skriver blogginnlegg om eller hvilke captions du skriver på Instagram.

Derfor finner du mye innhold om målgruppe i Businesstrategi. Du lærer om alt ifra hvordan du definerer målgruppen din, til hvordan du faktisk bruker den infoen du lærer om dem i tekster og businessen generelt.


 

E-postliste

En e-postliste er noe av det beste og mest effektive du kan fokusere på når du bygger businessen din. Gjør du det riktig, kan det gi deg mange flere salg. Men du må gjøre det riktig.

Det er dessverre ikke sånn at det bare er å lage noe tilfeldig og dele det, og så strømmer folk til. Det finnes mange gratis ressurser der ute nå, og det gjør at vi må være mer strategiske og smarte med våre freebies og e-postliste. I Businesstrategi får du innhold som hjelper deg til å både lage freebies folk faktisk vil ha, og hvordan du behandler e-postlisten din godt sånn at de som er der får en god opplevelse, blir varme og blir kunder.


 

Sosiale medier

Sosiale medier er viktig for businessen, og bør være en del av strategien din for å tiltrekke deg målgruppen og jobbe med å bygge e-postlisten. Det fungerer også til salg, når det er gjort riktig.

Men det er fort gjort å kaste bort tiiiimesvis med tid på sosiale medier. Du kan jobbe og jobbe, poste og dele, like og kommentere, uten at det bidrar til å bygge businessen din. Du må nemlig ha en plan og en strategi bak det for at det faktisk skal fungere. Og det får du hjelp til å jobbe med med innholdet som venter på deg i Businesstrategi. 


 

Komplett oversikt, alt dette får du 

 

Vil du se en detaljert oversikt over absolutt all undervisningen som du får tilgang til når du blir med i Businesstrategi? Det kan du, klikk på bildet for å komme til oversikten. 

Jeg garanterer at du finner innhold og temaer du trenger å jobbe med i businessen din, og som du kan sette i gang med i dag. Strategier som hjelper businessen din igjennom vanskelige tider.

Bli med her, så får du tilgang til alt dette med en gang!

GI MEG TILGANG!

Dette sier andre medlemmer...

Hanne Slyngstad-Hægeland, gründer

OMG!! Er det mulig!! Jeg må bare nok en gang få takke deg for de inspirerende arbeidsbøkene! Uten dem hadde jeg fortsatt i det samme sporet som før korona-krisen traff oss. Men krisen tvang meg til å tenke nytt, så jeg fant frem både lanseringskalenderen og arbeidsboken for onlinekurs og gjorde endringer. Med det ble april 2020 vår beste omsetningsmåned noensinne!!

Tusen, tusen takk for at du deler av din kunnskap og inspirerer til å ta action! Det gir resultater!

Anita Marie Wiig, gründer

Businesstrategi har hjulpet meg til å slutte i jobben og satse 100 % fulltid på min egen business. 

Jeg har tidligere kjøpt av andre som selger lignende produkter, men det kommer jeg ikke til å gjøre igjen. Lene gir MYE mer verdi, og jeg får MYE mer resultater. Jeg har fått mer engasjement og flere salg etter at jeg jobbet med målgruppe og snakker direkte til dem.

Medlemsportalen har gitt meg mye mer enn hva jeg hadde drømt om. Jeg hadde høye forhåpninger, men Lene har faktisk overgått dem. Jeg kan varmt anbefale Businesstrategi.

Spørsmål du kanskje har

Placeholder Image

HVA VENTER DU PÅ?

Den ultimate ressursen for businessen din

Placeholder Image

Månedsbasis*

797 kr

Ingen bindingstid

  • Alle eksisterende og fremtidige minitreninger
  • Ressurser, arbeidsbøker, guider, sjekklister mm.
  • Månedlig livesending med Q&A
  • 2 live workhops i året (verdi 2994 kr)
  • Community med andre som bygger opp businessen sin
  • Feedback fra meg i privat Facebookgruppe
  • Bonuser, overraskelser og andre superhemmelige ting 🤫
BLI MED NÅ!

Årsbasis*

7997 kr

Få 2 måneder gratis

  • Alle eksisterende og fremtidige minitreninger
  • Ressurser, arbeidsbøker, guider, sjekklister mm.
  • Månedlig livesending med Q&A
  • 2 live workhops i året (verdi 2994 kr)
  • Community med andre som bygger opp businessen sin
  • Feedback fra meg i privat Facebookgruppe
  • Bonuser, overraskelser og andre superhemmelige ting 🤫

Ved å velge årspris betaler du for 10 måneder i dag, og får dermed 2 måneder gratis

BLI MED NÅ!

 

 

*Businesstrategi er en medlemsportal som er abonnementsbasert. Det betyr at du betaler en fast sum hver måned eller hvert år for å være medlem, og avtalen løper inntil du sier den opp. Blir du med i Businesstrategi nå, blir medlemskapet ditt låst til denne prisen og den vil aldri stige så lenge du forblir medlem. Om du melder deg ut og ønsker å bli medlem igjen ved en senere anledning må du betale gjeldende pris på det tidspunktet.

Disclaimer:

Å bli medlem i Businesstrategi vil ikke automatisk gi deg mulighet til å leve av businessen din. Jeg gir ingen garantier for hvor mye du vil tjene, og om du kan leve av det. Jeg lover å lære deg alt jeg selv gjør for å tjene penger og leve av Lene Gunvaldsen ENK, men du må også selv gjøre jobben. Jeg skal hjelpe deg og støtte deg så godt jeg kan, men din suksess avhenger av din egen innsats.  Dine resultater er avhengig av din nisje, ditt produkt og din arbeidsinnsats. Det kan variere stort fra person til person og marked til marked.