
Se hvordan jeg analyserte en lansering!
Nysgjerrig på hvordan du kan lage en debrief og analysere en lansering du har gjennomført? Hva bør med, og hvordan gjør du det?
Last ned gratis debrief av en lansering av onlinekurset Skrivemaskinen og se hvordan jeg har gjort det.
Det gjør det mye enklere for deg å lage din egen analyse neste gang du lanserer!
JEG VIL HA!Det er mye arbeid å gjennomføre en lansering, enten det er for et onlinekurs, en medlemsportal eller noe annet.
Det er mange ting som påvirker om vi selger eller ikke, og noen ting vi gjør fungerer selvfølgelig bedre enn andre. Det er helt normalt.
Men, for å få bedre resultater neste gang vi lanserer, bør vi gjennomføre en analyse av lanseringen. Det vil hjelpe oss til å se på hva som faktisk fungerte, hva som kan bli bedre, og hva som kanskje til og med bør endres helt.
Det heter en launch debrief, og det er supernyttig! Særlig hvis du gjennomfører den etter hver lansering. Da kan du se resultater over tid, og det vil gi deg en veldig god pekepinn på hvordan ting går.
Men, hvordan gjør du en slik analyse?
Last ned min gratis debrief av onlinekurset Skrivemaskinen, så får se hvordan jeg har gjort det.
Den inneholder alt i fra hvor mye jeg solgte og på hvilke dager, til hvordan jeg bygde opp til lanseringen, hvordan jeg promoterte, og hva som fungerte og ikke.
Husk at dette ikke er ment som en fasit, men et eksempel for å vise deg hvordan det kan være.
Det vil gjøre det mye enklere for deg å analysere din neste lansering!

Last ned debrief og gjør din egen analyse!
*Ved å laste ned guiden samtykker du i å motta mine ukentlige e-poster med strategitips. Jeg sender e-post hver tirsdag. Du kan melde deg av når som helst.
Jeg behandler din data i tråd med personvernerklæringen. Du kan når som helst melde deg av e-postlisten, eller be om at din informasjon blir slettet.